Kontakt

Kontakty telefoniczne

Dyrektor
Bożena Salich
Telefon: 22 205 41 07
sekretariat@zgn-praga-pn.pl

ul. Jagiellońska 23 – parter – pokój nr 7

Dział Zatrudnienia realizuje zadania w zakresie obsługi:

  • kadrowej,
  • szkoleń,
  • socjalno-bytowej.

Realizacja zadań Działu Zatrudnienia odbywa się przy ścisłej współpracy z odpowiednimi pracownikami zatrudnionymi w poszczególnych Administracjach Obsługi Mieszkańców.

tel.: 22 205-41-30, 22 205-41-31, 22 205-41-32

e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

ul. Jagiellońska 23 – I piętro – pokój nr 104

Do właściwości Zespołu należy w szczególności:

  • Opracowywanie zarządzeń Dyrektora, regulaminów oraz instrukcji normujących organizację pracy, a także wewnętrznych aktów normatywnych w zakresie działania Zakładu,
  • opracowywanie projektów nowych uregulowań organizacyjnych mających na celu poprawę pracy komórek organizacyjnych jednostki,
  • opracowywanie zakresów czynności i opisów stanowisk pracy dla kierowników komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy,
  • nadzór i kontrola nad terminową realizacją wpływających do jednostki skarg, wniosków oraz gromadzenie i ewidencjonowanie dokumentacji w tym zakresie,
  • gromadzenie i przechowywanie niezbędnych przepisów i dokumentów organizacyjnych jednostki,
  • realizacja kontroli wewnętrznej, prowadzenie rejestru kontroli oraz wydanych poleceń i wniosków pokontrolnych,
  • współpraca z organami kontroli zewnętrznej oraz innymi organami w zakresie dotyczącym działalności Zakładu.

tel.: 22 205-41-05

e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

ul. Jagiellońska 23 – parter – pokój nr 2

Do właściwości Zespołu należy w szczególności:

  • przygotowywanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie materiałów przekazanych z komórek organizacyjnych Zakładu,
  • prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  • prowadzenie korespondencji z wykonawcami,
  • przygotowanie materiałów z rozstrzygniętych procedur zamówień́ publicznych i przekazanie do komórek organizacyjnych celem zawarcia umowy,
  • prowadzenie ewidencji postępowań́ o udzielenie zamówienia publicznego.

tel.: 22 205 41 65, 22 205 41 66, 22 205 41 68

e-mail: zamow@zgn-praga-pn.pl

 

ul. Jagiellońska – parter – pokój nr 12

Do właściwości Zespołu należy w szczególności:

  • świadczenie pomocy prawnej oraz zastępowanie Zakładu w postepowaniu przed sądami powszechnymi i administracyjnymi oraz innymi organami orzekającymi,
  • opiniowanie pod względem prawnym, przygotowanych przez komórki organizacyjne projektów zakładowych aktów prawnych i normatywnych, w tym umów, ugód i porozumień zawieranych przez Zakład,
  • wydawanie stosownych opinii prawnych w sprawach wystąpień na posiedzenia Zarządu Dzielnicy itp.,
  • prowadzenie rejestru spraw będących przedmiotem postepowania sadowego i
  • egzekucyjnego oraz rejestru wyroków,
  • przygotowywanie wystąpień do właściwej komórki organizacyjnej Urzędu Dzielnicy o przydział lokali socjalnych i pomieszczeń́ tymczasowych w związku z realizacją prawomocnych wyroków sądowych oraz przedkładanie wniosków o przekwalifikowanie lokali mieszkalnych na lokale socjalne.

tel.: 22 205-41-60, 22 205-41-61, 22 205-41-62, 22 205-41-63, 22 205-41-84

e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

AOM nr 2 ul. A. Mackiewicza 11 – parter – pokój nr 05

Do właściwości stanowiska należy w szczególności:

  • zapewnienie pracownikom Zakładu zgodnych z obowiązującymi przepisami warunków BHP;
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • bieżące informowanie Dyrektora o stwierdzonych zagrożeniach w zakresie BHP na terenie działania Zakładu i wydawanie zaleceń z tym związanych,
  • organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie BHP,
  • prowadzenie rejestrów, sporządzanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzonych chorób zawodowych,
  • zgłaszanie wniosków dotyczących nowych rozwiązań oraz poprawy warunków BHP .

tel. 22 205 41 39
e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

AOM nr 2 ul. A. Mackiewicza 11 – parter – pokój nr 07

Do właściwości stanowiska należy w szczególności:

  • zabezpieczenie przeciwpożarowe obiektów Zakładu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej nieruchomości znajdujących się̨ na terenie działania Zakładu,
  • bieżące informowanie Dyrektora o stwierdzonych zagrożeniach w zakresie ochrony p.poż. i wydawanie zaleceń́ z tym związanych,
  • organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie ochrony p.poż,
  • zgłaszanie wniosków dotyczących nowych rozwiązań oraz poprawy ochrony p.poż.

tel.: 22 205 41 81
e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

ul. Jagiellońska 23 – I piętro – pokój nr 105

Główny Księgowy w imieniu Dyrektora, nadzoruje działalność komórek organizacyjnych stosownie do:

  • udzielonych pełnomocnictw i zakresów czynności ustalonych przez Dyrektora,
  • schematu organizacyjnego Zakładu.

Główny Księgowy Zakładu podlega bezpośrednio Dyrektorowi.

Główny Księgowy Zakładu realizuje obowiązki i uprawnienia określone w ustawie o finansach publicznych oraz ustawie o rachunkowości.

Do zadań Głównego Księgowego Zakładu należy zapewnienie prowadzenia rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, a w szczególności:

  • współtworzenie, z Dyrektorem, polityki (zasad) rachunkowości,
  • prowadzenie rachunkowości zakładu,
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  • prowadzenie gospodarki finansowej Zakładu polegającej na dysponowaniu środkami pieniężnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapewnieniu terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń oraz spłaty zobowiązań,
  • opracowywanie sprawozdań z realizacji planu finansowego zakładu oraz wykorzystania środków będących w dyspozycji Zakładu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
  • nadzór nad gospodarowaniem środkami finansowymi Zakładu, a w szczególności nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych.

Komórki nadzorowane przez Głównego Księgowego:

  • Dział Finansowo-Księgowy i Płac,
  • Dział Rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych,
  • Zespół Planowania i Analiz

Główny Księgowy
Irena Godos
Telefon: 22 205 41 50
sekretariat@zgn-praga-pn.pl

ul. Jagiellońska 23 – I piętro – pokój nr 114

Podczas nieobecności Głównego Księgowego jego obowiązki pełni podległy mu Zastępca Głównego Księgowego (ZGK) upoważniony do kontrasygnowania oświadczeń woli powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych.

tel.: 22 205 41 17
e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

ul. Jagiellońska 23 – piętro – pokoje nr  115, 116

parter pokój 8

ul. Burdzińskiego 7 parter pokój 18

Dział Finansowo-Księgowy i Płac realizuje zadania związane z obsługą finansowo- księgową Zakładu.

Do właściwości Działu należy w szczególności:

  • prowadzenie rachunkowości i obsługi finansowo-księgowej Zakładu,
  • sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i bilansu,
  • prowadzenie rozliczeń́ z jednostkami administracji publicznej z tytułu:
    • podatku dochodowego od osób fizycznych,
    • składek na ubezpieczenia społeczne,
    • podatku od towarów i usług,
    • podatku od nieruchomości,
    • opłat PFRON,
  • sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych pracowników do ZUS oraz prowadzenie rozliczeń należności dla ZUS i Urzędu Skarbowego,
  • prowadzenie spraw związanych z naliczeniem należności wynikających ze stosunku pracy pracowników Zakładu oraz ich wypłatą, a także prowadzeniem wymaganej dokumentacji.

tel.: 22 205 41 1222 205 41 1322 205 41 1422 205 41 1522 205 41 1622 205 41 1922 205 41 2022 205 41 3322 205 41 34
e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

ul. Wenantego Burdzińskiego 7 – parter – pokój nr 19

Dział Rozliczeń́ Wspólnot Mieszkaniowych realizuje zadania związane z rozliczaniem finansowym wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład, do czasu powzięcia odpowiednich decyzji przez wspólnotę mieszkaniową oraz nadzorem i kontrolą prawidłowości obciążeń Zakładu przez zarządy zewnętrzne w nieruchomościach wspólnych.

Do właściwości Działu należy w szczególności:

  • prowadzenie rachunkowości i obsługi finansowo księgowej wspólnot mieszkaniowych będących w czasowym zarzadzaniu przez Zakład,
  • współpraca z zarządami i zarządcami zewnętrznymi świadczącymi usługi w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych,
  • rozliczanie wniesionych przez właścicieli lokali zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólna i świadczeń dostarczanych do nieruchomości, przygotowywanie rocznych sprawozdań́ w przedmiotowym zakresie oraz uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych z kontami syntetycznymi na koniec okresu rozliczeniowego w stosunku do nieruchomości będących w czasowym zarzadzaniu przez Zakład.
  • prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej dla każdej nieruchomości wspólnej obsługiwanej przez ZGN Praga Północ. 

tel.:  22 205 41 0922 205 41 52
e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

ul. Jagiellońska 23 – I piętro – pokój nr 118

Zespół Planowania i Analiz realizuje zadania w zakresie planowania rzeczowo- finansowego działalności Zakładu oraz nadzoru nad realizacją zatwierdzonego budżetu i prawidłowym kształtowaniem wyników ekonomicznych.
Do właściwości Zespołu należy w szczególności:

  • opracowywanie projektu rocznego planu finansowego Zakładu (w układzie tradycyjnym i zadaniowym) oraz projektów jego aktualizacji i bieżących korekt,
  • sporządzanie raportów o wynikach ekonomicznych Zakładu zgodnie z obowiązującym przepisami,
  • sporządzanie okresowych sprawozdań opisowych z działalności Zakładu,
  • opracowywanie niezbędnych analiz i prognoz ekonomicznych oraz sygnalizowanie na bieżąco przełożonemu o występujących odchyleniach od planu finansowego,
  • przygotowywanie powiadomień́ dla Działu Finansowo-Księgowego i Płac w układzie miesięcznym, na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością̨ wspólną w oparciu o podjęte uchwały przez wspólnoty mieszkaniowe i przekazane z Administracji Obsługi Mieszkańców zestawienia dotyczące wielkości zasobu oraz ilości osób zamieszkujących w zasobie lokalowym m.st. Warszawy w nieruchomościach wspólnych.

tel. 22 205 41 04, 22 205 41 18
e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

Zastępca Dyrektora d.s. Eksploatacji
Cezary Szajewski
Telefon: 22 205 41 07
cezary.szajewski@zgn-praga-pn.pl

ul. Jagiellońska 23 – parter – pokój nr 8 i 9

Do zadań Działu należy w szczególności:

  • rozpatrywanie i załatwianie wniosków pisemnych i ustnych od mieszkańców, w zakresie eksploatacji budynków i lokali mieszkalnych;
  • zarządzanie lokalami mieszkalnymi wchodzącymi w skład zasobu m.st. Warszawy:
    • prowadzenie ewidencji zasobu,
    • prowadzenie ewidencji pustostanów,
    • przekazywanie i przejmowanie budynków lub lokali w zarządzanie;
  • przygotowywanie materiałów do przeprowadzenia przetargów na usługi ochrony nieruchomości, sprzątania posesji, opróżnienia lokali oraz pomieszczeń strychów i piwnic z gabarytów;
  • zawieranie umów o dostawę mediów do zarządzanych nieruchomości;
  • wynajmowanie zarządzanego zasobu dla potrzeb instytucji kultury (min. producentów filmu)
  • nadzór i kontrola nad bieżącą działalnością Administracji w zakresie:
    • sporządzania umów najmu lokali mieszkalnych,
    • utrzymania czystości i porządku na terenie administrowanego zasobu mieszkaniowego,
    • organizowania wszelkich akcji porządkowych,
    • rozwieszania flag na budynkach oraz rozmieszczania innych ogłoszeń i informacji dla mieszkańców,
    • ochrony nieruchomości, sprzątania posesji, opróżniania lokali oraz pomieszczeń strychów i piwnic z gabarytów,
    • sporządzania i realizacji umów spłaty zadłużenia w formie świadczenia niepieniężnego,
    • realizacji Programu „Poznaj swojego najemcę”;
  • rozpatrywanie wniosków o obniżki czynszu z tytułu niskich dochodów przez najemców lokali mieszkalnych,
  • rozpatrywanie wniosków o umorzenie kaucji zabezpieczającej z tytułu najmu lokalu lub rozkładanie jej na raty,
  • sporządzanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  • sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań.

tel.: 22 205 41 25, 22 205 41 26, 22 205 41 23, 22 123 47 93
e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

ul. Jagiellońska 23 – parter – pokój nr 22 i 23

Dział Lokali Użytkowych, realizuje działania związane z gospodarką lokalami użytkowymi oraz powierzchniami i obiektami przeznaczonymi do najmu.
Do właściwości Działu należy w szczególności:

  • prowadzenie ewidencji zasobu lokali użytkowych stanowiących własność Miasta,
  • nadzór nad bieżącą eksploatacją zasobem lokali użytkowych Miasta,
  • prowadzenie bieżącej ewidencji pustostanów lokali użytkowych,
  • prowadzenie ewidencji zawartych umów najmu,
  • nadzór nad prawidłowością̨ sporządzanych umów najmu lokali użytkowych,
  • wynajem powierzchni reklamowych,
  • przygotowywanie materiałów do ogłoszeń́ o przetargach, konkursach ofert na najem lokali użytkowych,
  • ogłaszanie konkursów ofert i przetargów, oraz do wynajmu lokali z list poza konkursem i poza przetargiem,
  • udział w posiedzeniach Komisji ds. Lokali Użytkowych,
  • udział w posiedzeniach Komisji ds. wynajmu powierzchni reklamowych,
  • dokonywanie analizy wysokości stawek czynszowych.

tel.: 22 205 41 28, 22 205 41 29, 22 205 41 24, 22 205 41 88
e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

ul. Jagiellońska 23 – parter – pokój nr 14

Zespół Windykacji realizuje zadania związane z dochodzeniem roszczeń́ z tytułu zaległości za wynajem lokali mieszkalnych i użytkowych.

Do właściwości Zespołu należy w szczególności:

  • prowadzenie spraw związanych z egzekwowaniem wierzytelności z tytułu zaległości czynszowych lokali mieszkalnych i użytkowych oraz z innych należności,
  • analiza miesięcznych zestawień́ zadłużeń z tytułu opłat wynikających z zajmowania lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością miasta, przedkładanych przez jednostki organizacyjne,
  • nadzór nad terminowością i kompletnością przekazywanych dokumentów przez komórki organizacyjne do Zespołu Prawego w celu skierowania pozwów do sądu, wspólnie z specjalistami i Kierownikami poszczególnych AOM-ów,
  • prowadzenie ewidencji zadłużonych lokali mieszkalnych i użytkowych oraz wysokości ich zadłużeń,
  • kierowanie do Komorników Sądowych kompletnych wniosków o egzekucję świadczeń pieniężnych bądź o eksmisję z zajmowanych lokali, nadzór nad ich realizacją oraz bieżąca współpraca z Zespołem Prawnym i Komornikiem Sadowym.

tel.: 22 205 41 22, 22 205 41 27, 22 205 41 36
e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

ul. Jagiellońska 23 – parter – pokój nr 15

Zespół Nadzoru Właścicielskiego realizuje zadania związane z obsługą wspólnot mieszkaniowych.

Do właściwości Zespołu należy w szczególności:

  • Nadzór nad obsługą wspólnot mieszkaniowych na terenie działania Zakładu będących w jego czasowym zarządzaniu w tym:
    • sporządzanie niezbędnych dokumentów związanych z przeprowadzaniem zebrań wspólnot mieszkaniowych,
    • nadzór nad realizacją planów rzeczowo-finansowych nieruchomości wspólnych pozostających w zarządzaniu Zakładu,
  • Prowadzenie ewidencji i rejestrów:
    • wielkości udziałów lokali niewyodrębnionych w :
      • nieruchomości wspólnych przekazanych w zarząd i zarządzanie osób fizycznych,
      • nieruchomości wspólnych pozostających w zarządzie i zarządzaniu Zakładu,
    • składu osobowego zarządów w nieruchomościach wspólnych,
    • zarządców wykonujących czynności zarządzania tymi nieruchomościami,
    • wysokości uchwalonych zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną, zaliczek na wyodrębniony fundusz remontowy i zaliczek na pokrycie świadczeń dostarczanych do lokali niewyodrębnionych w nieruchomościach wspólnych,
  • Przygotowywanie wniosków na posiedzenie Zarządu Dzielnicy,
  • Przygotowywanie dokumentów przekazujących nieruchomości wspólne w zarząd i zarządzanie,
  • Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych w oparciu o udzielone pełnomocnictwa,
  • Przygotowywanie dokumentów dla Pełnomocników biorących udział w zebraniach
  • Dokonywanie analizy kosztów w zakresie zarządzania nieruchomościami na terenie działania Zakładu oraz składanie do Dyrekcji Zakładu wniosków dotyczących potrzeby zmian w tym zakresie,
  • Sprawowanie nadzoru właścicielskiego w nieruchomościach przekazanych w zarząd i zarządzanie osób fizycznych.

tel.: 22 205 41 35, 22 205 41 38
e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

Zastępca Dyrektora d.s. Technicznych
Jarosław Gałkowski
Telefon: 22 205 41 07
jaroslaw.galkowski@zgn-praga-pn.pl

ul. Jagiellońska 23 – parter – pokoje nr 17, 18, 19, 22

Do właściwości Działu należy w szczególności:

  • zbieranie i systematyzowanie danych w zakresie stanu technicznego powierzonego zasobu,
  • opracowywanie we współpracy z AOM potrzeb związanych z bieżącym utrzymaniem i remontami,
  • przygotowywanie materiałów dla opracowania planu rzeczowo-finansowego Zakładu w zakresie działalności remontowej,
  • organizowanie remontów i modernizacji nieruchomości wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji technicznej oraz uzyskaniem niezbędnych w tym zakresie pozwoleń,
  • nadzór nad przeprowadzaniem przez AOM-y okresowych kontroli stanu technicznego nieruchomości oraz prowadzeniem książek obiektów budowlanych a także bieżącym utrzymaniem zarządzanych nieruchomości w sprawności technicznej,
  • przygotowanie do podpisu umów z wykonawcami po dokonanych rozstrzygnięciach przetargowych w zakresie realizowanych zadań,
  • koordynacja realizacji robót wynikających z zatwierdzonych rocznych planów remontów,
  • udział w komisjach technicznych dotyczących zarządzanych nieruchomości,
  • nadzór inwestorski i rozliczanie wykonywanych usług i robót budowlanych, remontowych oraz projektowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa i zawartych umów,
  • egzekwowanie od wykonawców umownie zapewnionego okresu gwarancji i rękojmi na usługi i roboty budowlane,
  • współpraca z zarządami i zarządcami wspólnot mieszkaniowych w zakresie prowadzonej działalności remontowej.

tel.: 22 205 41 40, e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

Inspektorzy Nadzoru Robót Budowlanych

tel.: 22 205 41 43, 22 205 41 44, e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

Sprawy dotyczące stanu technicznego wszystkich nieruchomości zarządzanych przez ZGN i lokali komunalnych w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych.

tel.: 22 205 41 48, 22 205 41 49, e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

Sprawy dotyczące stanu technicznego instalacji sanitarnych we wszystkich nieruchomości zarządzanych przez ZGN i lokalach komunalnych w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych

tel.: 22 205 41 42, e-mail: sekratariat@zgn-praga-pn.pl

Sprawy dotyczące stanu technicznego instalacji elektrycznych we wszystkich nieruchomości zarządzanych przez ZGN i lokalach komunalnych w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych.

tel.: 22 205 41 41, e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

Sprawy dotyczące stanu technicznego instalacji elektrycznych we wszystkich nieruchomości zarządzanych przez ZGN i lokalach komunalnych w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych.

tel.: 22 205 41 41, e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

Sprawy dotyczące przygotowania umów z wykonawcami – pracownik Działu Technicznego

tel.: 22 205 41 45, 22 205 41 47, e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

Zgłoszenie awarii

Budynki komunalne

W godzinach pracy ZGN Praga Północ, tj. : poniedziałek - piątek od 7:30 do 15:30 zgłoszenia o awariach przyjmowane są w Działach Technicznych Administracji Obsługi Mieszkańców :

  • Administracja Obsługi Mieszkańców Nr 2, ul. A. Mackiewicza 11, tel. 22 205 40 72
  • Administracja Obsługi Mieszkańców Nr 3, ul. Tarchomińska 14, tel. 22 205 41 74
  • Administracja Obsługi Mieszkańców Nr 4, ul. Bródnowska 24, tel. 22 205 40 90
  • Administracja Obsługi Mieszkańców Nr 5, ul. W. Burdzińskiego 7, tel.22 205 41 53

W święta i wszystkie dni wolne od pracy (całą dobę) oraz we wszystkie dni robocze poza w/w godzinami pracy, zgłoszenia należy kierować do właściwego branżowo pogotowia technicznego:

o awariach instalacji wewnętrznych :

o awariach instalacji zewnętrznych :

  • wod-kan – MPWIK tel. 994,
  • gazowe – tel. 992,
  • elektryczne – tel. 991

Budynki wspólnot reklamowych

W godzinach pracy ZGN Praga Północ, tj.: poniedziałek-piątek od 7:30 do 15:30 zgłoszenia o awariach przyjmowane są w Działach Technicznych Administracji Obsługi Mieszkańców:

  • Administracja Obsługi Mieszkańców Nr 2, ul. A. Mackiewicza 11, tel. 22 205 40 72
  • Administracja Obsługi Mieszkańców Nr 3, ul. Tarchomińska 14, tel. 22 205 41 74
  • Administracja Obsługi Mieszkańców Nr 4, ul. Bródnowska 24, tel. 22 205 40 90
  • Administracja Obsługi Mieszkańców Nr 5, ul. W. Burdzińskiego 7, tel. 22 205 41 53

W święta i wszystkie dni wolne od pracy (całą dobę) oraz we wszystkie dni robocze poza ww godzinami pracy, zgłoszenia należy kierować do właściwego branżowo pogotowia technicznego:

o awariach instalacji wewnętrznych :

o awariach instalacji zewnętrznych :

  • wod-kan – MPWIK tel. 994,
  • gazowe – tel. 992,
  • elektryczne – tel. 991

ul. Jagiellońska 23 Parter – pokój nr 26 przeszklone okienko – obsługa interesanta piętro I – pokój nr 107 – Sekretariat

Do właściwości Zespołu należy w szczególności:

  1. prowadzenie sekretariatu Zakładu;
  2. obsługa Kancelaryjna i wstępna obsługa interesantów;
  3. obsługa posiedzeń́;
  4. utrzymanie pomieszczeń́ biurowych siedzib Zakładu, zapewnienie urządzeń́ i materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura;
  5. sporządzanie rocznych planów zakupów w oparciu o zapotrzebowania z poszczególnych komórek organizacyjnych oraz analiz wydatków;
  6. prenumerowanie wydawnictw i prasy;
  7. gromadzenie ofert dotyczących zapotrzebowania z zakresu spraw gospodarczych,
  8. prowadzenie archiwum zakładowego i współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie archiwizacji dokumentów.

tel.: 22 205 41 64, 22 205 41 0622 205 41 06, 22 205 41 00, 22 205 41 68
e-mail: sekretariat@zgn-praga-pn.pl

ul. Jagiellońska 23 – parter – pokój nr 25

Zespół Informatyzacji realizuje zadania w zakresie administrowania systemami informatycznymi, zakupu i obsługi sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.

Do właściwości Zespołu należy w szczególności:

  • administrowanie oraz zapewnienie sprawnej pracy sieci komputerowej w Zakładzie oraz w administracjach,
  • wykonywanie zabezpieczeń́ danych w Zakładzie,
  • wdrażanie systemów komputerowych i oprogramowania,
  • szkolenie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie obsługi systemów informatycznych,
  • nadzór i kontrola podmiotów wykonujących konserwację sprzętu oraz aktualizację oprogramowania,
  • analiza potrzeb użytkowników i sporządzanie planów rzeczowych dotyczących zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  • analiza rynku oraz przedstawianie ofert producentów oprogramowania i sprzętu.

tel.: 22 205 41 10, 22 205 41 11, 22 205 41 79
e-mail: it@zgn-praga-pn.pl

tel.: 22 205 41 08

ul. Mackiewicza 11, 03-732 Warszawa
tel.: 22 205 40 70 fax: 22 205 41 92
aom2s@zgn-praga-pn.pl

ul. Tarchomińska 14
03-746 Warszawa
tel.: 22 205 40 60 fax: 22 205 41 93
aom3s@zgn-praga-pn.pl

ul. Bródnowska 24
03-439 Warszawa
tel.: 22 205 40 80 fax: 22 205 41 94
aom4s@zgn-praga-pn.pl

ul. W. Burdzińskiego 7
03-480 Warszawa
tel.: 22 205 40 50 fax: 22 205 41 95
aom5s@zgn-praga-pn.pl

   

Sprawdź lokalizację na mapie